سئو فروشگاه اینترنتی

seo online store

در این بخش تصمیم داریم در مورد سئو فروشگاه اینترنتی برای شما توضیحاتی بدهیم و تاثیر سئو را در رشد و رونق کسب و کار فروشگاه های اینترنتی بیان نمایید.

از مسائل مهم برای مدیران وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی این است که متوجه تفاوت آمار بازدید کننده های سایت خود در مقایسه با سایت های خبری، سرگرم کننده و ... می شوند. چرا که ممکن است آن سایت ها هیچ جنبه مالی برای مدیرانش نداشته باشد اما سایت های فروشگاهی مطمئنا با دیدگاه مالی وارد دنیای اینترنت شده و به دنبال فروش بیشتر درمیان کاربران می باشند. به همین دلیل سئو از اهمیت فراوانی در بین فروشگاه های اینترنتی برخوردار است.
اما امروزه با پیشرفت فناوری، فروشگاه ها بیشتر به فکر استفاده از فروشگاه های اینترنتی و استفاده از بستر اینترنت افتاده اند، تا بتوانند مشریان و کاربران را به سمت خود جذب کرده و فروش خود را بالا بببرند.
در ادامه به مطالب مهم در بهینه سازی سایت فروشگاه اینترنتی نگاهی می اندازیم.
سرفصل محتوا:
1. بهینه سازی آدرس صفحات وب
2. انتخاب عنوان مناسب
3. بهینه سازی کلمات کلیدی
4. لینک های داخلی
5. لینک های خارجی
6. طراحی واکنش گر یا ریسپانسیو
7. شبکه های اجتماعی
8. نقد و نظر مشتریان
9. پشتیبانی آنلاین
10. آدرس و مسیر
بهینه سازی آدرس صفحات وب:
URL صفحات اینترنتی یکی از مباحث مهم در سئو می باشد، پس باید در انتخاب آن دقت نمود، به صورتی که شامل لغات کلیدی شود، البته نباید از آدرس های خیلی طولانی استفاده کنید، می توانید از خط تیره برای جدا کردن کلمات کلیدی استفاده نمایید و از استفاده کردن نماد ها و علامت ها خودداری نمایید.
انتخاب عنوان مناسب:
به علت وجود رقابت اینترنتی، باید سعی در منحصر به فرد بودن محتوا و توضیحات فروشگاه خود کنید، به صورتی که محتوا و عناوین از دیگر رقبای شما متمایز باشد. سعی داشته باشید تا از سایت های دیگر چیزی را کپی نکنید و محتوا را خودتان ایجاد کنید. هرچقدر توضیحات کامل تر برای محصولات فروشگاهتان ارائه دهید توجه کاربران و مشتریان بیشتری را جلب می کنید و همین امر سبب افزایش فروش محصولات شما خواهد شد.
بهینه سازی کلمات کلیدی:
یکی دیگر از عوامل مهم در بهینه سازی انتخاب کلمات کلیدی متناسب می باشد. اگر شما صفحات سایت خود را با عنوان ها و توضیح مناسب برچسب کنید بهتر است، تا موتورهای جستجو آن ها را بهتر پیدا کنند.
لینک های داخلی:
از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار سئو، می توان به لینک های داخلی اشاره کرد. لینک داخلی به معنای ارتباط دادن یک صفحه به دیگر صفحات وب همان سایت است، در هر مکان مناسب 2 یا 3 لینک وجود داشته باشد کفایت می کند. هنگام پیوند دادن صفحات وب و انتخاب آن ها دقت نمایید.
لینک های خارجی:
برای لینک دادن همیشه سعی داشته باشید تا از سایت های دارای اعتبار و مرتبط بک لینک تهیه کنید. در واقع بک لینک به این معناست هنگامی که وب سایتی، سایت شمارا لینک می کند، در وب سایت خود لینکی به وب سایت شما قرار می دهد که به آن بک لینک گفته می شود. تعداد بک لینک ها تاثیر مثبت فراوانی در رتبه سایت شما دارد. در صورتی که محتوای لینک شما غیر مرتبط یا حذف شده باشد تاثیر آن کاملا برعکس بوده و رتبه سایت شما را کاهش خواهد داد. توجه داشته باشید تا از بک لینک های سئو سیاه استفاده نکنید.
سرعت لود و بارگزاری سایت:
شما هر محصولی که در فروشگاه خود قرار دهید، بازدید از سایت شما صورت میگیرد، زیرا سایت هایی که سرعت لود بالایی دارند باعث جذب بیشتر کاربران شده و بازدید صورت میگیرد و همینطور بالعکس سایت هایی که سرعت لود پایینی دارد کاربران خسته شده و صفحه را خواهند بست. به این صورت می شود که شما مشتری احتمالی سایت فروشگاهی خود را از دست می دهید. بنابراین در بهینه سازی عکس ها به کیفیت و حجم آن ها توجه داشته باشید. از دیگر عوامل مهم در سرعت لود سایت کیفیت و سرعت سرور سایت است.
طراحی واکنش گر:
با به وجود آمدن موبایل ها و تبلت ها، کاربران برای جستجو و گشت و گذار در اینترنت از این وسایل استفاده میکنند، زیرا این وسایل بهتر در دسترس کاربران است، پس می توان با بالا بردن سرعت لود صفحات و استفاده از طراحی واکنش گرا در موبایل، مخاطبان و کاربرانی که از موبایل و تبلت استفاده می کنند را جذب کرده و موجب رضایت آن ها شد.
شبکه های اجتماعی:
امروزه شبکه های اجتماعی رشد فراوانی دارند و کاربران زیادی از آن ها استفاده می نمایند، بنابراین با استفاده از این شبکه ها برای تبلیغات و حتی فروش می توان مشتریان زیادی را جذب نمود و تاثیر بسیار بالایی در کسب و کار شما دارد. توصیه می شود تا این شبکه ها را دنبال کنید.
نقد و نظر مشتریان:
برای این که کاربران بیشتر به شما اعتماد داشته باشند می توانید از نظرسنجی در سایت خود استفاده کنید تا مشتریان و کاربران بتوانند هم نظر خود را ثبت کنند و هم از نظرات دیگران استفاده کنند و راحت تر از سایت شما خرید کنند. این عمل نه تنها در فروش و جذب کاربران تاثیر دارد بلکه رتبه فروشگاه اینترنتی را در موتور های جستجو بالا می برد.
پشتیبانی آنلاین:
در بین روش های ارتباط با مشتری چت آنلاین نیز از موارد مفید است. این ارتباط سریع موجب اعتماد بیشتر و تعامل صمیمی تر کاربران با سایت و فروشگاه شما می شود.
آدرس و مسیر:
با استفاده از آدرس کامل و گوگل مپ، هر آنچه که کاربر برای حاضر شدن در محل نیاز دارد را فراهم کنید.
نتیجه گیری پایانی :
منحصر به فرد باشید، از محتوای متمایز استفاده کنید و برای برند محصولات و فروشگاهتان ارزش قائل شوید تا مانند دیگر فروشگاه ها نباشد. کار خود را به متخصصین و سئو کاران بسپارید تا فروشگاه اینترنتی شما را بهینه سازی نموده و از نتایج آن که شامل فروش بیشتر و افزایش کاربر بازدید کننده می شود لذت ببرید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

فرم تماس

کاربران گرامی با استفاده از فرم زیر می توانید با کارشناسان زرین سئو ما تماس حاصل نموده و در زمینه سئو سایت خود با آنها مشورت نمایید.

اطلاعات تماس

تهران - پونک، خیابان سردار جنگل، خیابان طباطبایی، خیابان زاگرس، پلاک 9 واحد 1
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
 
تلفن:  44491770 - 021
تلفن:  44491771 - 021
موبایل: 09126863580
تلگرام: 09126863580

به ما بپیوندید