سئو حرفه ای

ProfessionalSEO

سئو حرفه ای در واقع مجموعه ای از اقدامات و فعالیت هایی است که یک سئوکار حرفه ای باید در فضای داخلی و بیرونی سایت انجام دهد

سئو حرفه ای در واقع مجموعه ای از اقدامات و فعالیت هایی است که یک سئوکار حرفه ای باید در فضای داخلی و بیرونی سایت انجام دهد تا موجب افزایش قدرت دامنه در موتورهای جستجو گردد. سئو حرفه ای از نظر موتورهای جستجو بخصوص گوگل قابل قبول تر از روش های دیگر است زیرا سئو حرفه ای به صورت طبیعی روندی را طی می کند و به همین علت امری زمانبر می باشد و نیاز به صبر و بردباری دارد اما استفاده از روش هایی برای سریع تر به نتیجه رسیدن در روند سئو حرفه ای دخالت کرده و نتیجه بدست آمده طبیعی نمی باشد به همین خاطر گوگل این موضوع را فریب می پندارد و وب سایت را جریمه خواهد کرد. کاملا درست است که سئو حرفه ای نیاز به زمان دارد اما غیرقابل انجام نیست، رساندن یک وب سایت به صفحه اول یا لینک اول نتایج گوگل از طریق سئو حرفه ای در کلمه کلیدی سخت و با رقابت بالا امکان پذیر است اما احتیاج به فعالیت و تلاش بسیار دارد. متاسفانه برخی از شرکت های سئو با وعده های سئو حرفه ای در کمترین زمان و دریافت هزینه های بسیار بالا افراد را فریب داده و از طریق تکنیک های غیر طبیعی که به آن ها سئو کلاه سیاه گفته می شود سایت مشتری را به سرعت به صفحه اول گوگل می رساند اما مدتی طول نمی کشد که گوگل متوجه استفاده از این روش شده، سایت مورد جریمه واقع می شود و موجب بوجود آمدن خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. بنابراین تنها در صورتی بهینه سازی و سئو یک سایت تضمین می گردد که سئو حرفه ای براساس اصول فنی و قواعد گوگل انجام شود.

اقدامات لازم برای سئو حرفه ای وب سایت

1. آنالیز کلمات کلیدی
اولین گام برای یک سئو حرفه ای و موفق جستجو و انتخاب بهترین کلمات کلیدی مرتبط با هدف وب سایت است تا با استفاده از آن ها بتوانیم کاربران بیشتری را به سمت وب سایت هدایت نماییم. برای انجام یک سئو حرفه ای ابتدا باید موضوع اصلی وب سایت مشخص شود سپس به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با آن بپردازید باید متوجه شوید که چه کلمات و عبارات کلیدی در زمینه کاری شما بیشترین جستجو را دارند. در اصل باید روی کلماتی که موجب ورود تعداد کاربرهای بیشتر به وب سایت می شوند تمرکز نمایید.

2. تحلیل سایت رقبا
فضای بزرگ اینترنت و آنلاین مارکتینگ فضایی به شدت رقابتی است و با کوچک ترین بی توجهی از رقبای خود عقب خواهید ماند. وب سایت مورد نظر در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشد قطعا رقبایی دارد که می توانند بسیار هم قوی باشند به همین جهت باید به جستجوی سایت های رقیب بپردازید و آن ها را بیابید. آن ها را تحلیل کنید و متوجه شوید از چه استراتژی استفاده می کنند. بهترین چیزی که می تواند در مورد رقبا در سئو حرفه ای سایت به شما کمک کند بدست آوردن نقاط ضعف آن ها می باشد.

3. لینک سازی
به طور کلی دو نوع لینک دهی وجود دارد، بک لینک گرفتن از دیگر سایت ها و ایجاد لینک بین صفحات مختلف یک سایت. لینک هایی که به صورت طبیعی از دیگر سایت ها وارد وب سایت شما شوند از گوگل امتیاز مثبت دریافت کرده و آن سایت هایی که اقدام به خرید بک لینک می کنند نیز توسط گوگل جریمه خواهند شد. از دید گوگل و سئو حرفه ای، بک لینک هایی با ارزش محسوب می شوند که از سایت هایی با رتبه و بازدید بالا وارد سایت شما شوند. از سویی لینک های داخلی نیز موجب پیوند میان صفحات می شوند و این ارتباط باعث می شود هر زمان که گوگل صفحه جدیدی را پیمایش می کند تا آن را ایندکس نماید از طریق این لینک ها، صفحات دیگر را نیز مورد پیمایش قرار می دهد.

4. تولید محتوا
امروزه ارزان ترین و تاثیرگذار ترین شیوه جهت سئو حرفه ای و بهبود وضعیت سایت تولید محتوا می باشد که هیچ هزینه ای ندارد و تنها می بایست برای آن وقت صرف نمایید و محتواهایی اورجینال و منحصربفرد تولید کنید. زیرا گوگل سایت هایی را می پسندد که از محتواهای جدید و اورجینال استفاده می کنند نه محتواهای کپی و تکراری، به همین جهت برای این گونه سایت ها امتیاز بالاتری در نظر می گیرد.

5. انتشار خبرنامه ایمیلی
یکی از دیگر اقدامات سئو حرفه ای استفاده از خبرنامه ایمیلی می باشد زیرا منتشر نمودن خبرنامه ایمیلی به صورت روزانه یا هفتگی موجب برقراری یک ارتباط مستمر میان وب سایت و کاربران آن می گردد. بازاریابی ایمیلی درواقع ارسال ایمیل هایی با محتوای جذاب یا خبری برای کسانی که در وب سایت ثبت نام نموده اند می باشد و از این طریق با آن ها پیوند و ارتباط مستمر برقرار می کنند. این خبرنامه ها و ایمیل های ارسالی می توانند شامل نظرسنجی، آخرین مقالات سایت، اعلام تخفیف ها، مطالب کوتاه آموزشی و... باشند که تاثیر بسیار زیادی هم در سئو حرفه ای دارد.

6. سئو محلی
از جمله تکنیک های سئو حرفه ای که سئوکارها تاکید بسیاری روی آن دارند می توان به سئو محلی اشاره نمود. سئو محلی وب سایت به معنای نمایش سایت با توجه به جایگاه جستجو کننده می باشد، به این منظور که در صورت بهینه سازی وب سایت براساس سئو محلی، اگر فردی که در نزدیکی دفتر یا فروشگاه شما قرار دارد و در گوگل کلمات کلیدی مربوط به سایت شما را جستجو می نماید، وب سایت به دلیل نزدیک بودن به کاربر در صفحه نتایج برای او نمایش داده می شود.

7. ریسپانسیو بودن سایت
ریسپانسیو بودن در واقع سئو کردن سایت برای کاربرانی است که از موبایل یا تبلت جهت جستجو در گوگل استفاده می کنند. سئو حرفه ای سایت برای موبایل از این جهت برای گوگل ارزشمند است که باعث می شود صفحات سایت در موبایل یا تبلت به درستی نمایش داده شوند و به همین خاطر باعث افزایش رتبه وب سایت از سوی گوگل می گردد.

8. جستجوی بین المللی
سئو حرفه ای برای سایت هایی که محصولات یا خدمات خود را به دیگر کشورها نیز ارائه می دهند شامل بهینه سازی برای جستجوی بین المللی بیشتر نیز می باشد. سئو حرفه ای برای جستجوی بین المللی نیازمند این است که سایت مورد نظر به صورت حداقل دو زبانه طراحی شده باشد تا افراد در دیگر کشورها نیز بتوانند به راحتی با وب سایت شما ارتباط برقرار نمایند.

9. بازاریابی ویدیو
تمام سئوکارها و افرادی که در زمینه بازاریابی آنلاین فعالیت دارند از تاثیر ویدیو برای جذب کاربر مطلع هستند. هر فردی که سئو حرفه ای انجام دهد این نکته را هم باید بداند که تاثیر یک ویدیو از ده ها محتوای متنی یا عکس بیشتر است. به همین جهت باید ویدیوهایی مناسب و مرتبط با موضوع سایت و عنوان صفحه تولید و در سایت قرار داده شود تا افزایش بازدید بالایی را برای وب سایت داشته باشد. بهتر است ویدیوها به صورت تمام صفحه در سایت قرار گیرند تا تمام تمرکز کاربران بر روی آن باشد.

فرم تماس

کاربران گرامی با استفاده از فرم زیر می توانید با کارشناسان زرین سئو ما تماس حاصل نموده و در زمینه سئو سایت خود با آنها مشورت نمایید.

اطلاعات تماس

تهران - پونک، خیابان سردار جنگل، خیابان طباطبایی، خیابان زاگرس، پلاک 9 واحد 1
ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
 
تلفن:  44491770 - 021
تلفن:  44491771 - 021
موبایل: 09126863580
تلگرام: 09126863580

به ما بپیوندید